Do-Not-Call Management Online Solution
Use our cost-effective solution to take the risk out of your telemarketing
campaigns
With the introduction of the federal Do Not Call List in September 2008,
companies must ensure that those consumers who do not wish to receive
telemarketing calls are excluded from their call files. And with significant
penalties for non-compliance, there are costly financial as well as
reputational risks for those who don’t get it right. Our Do-Not-Call Management
Online Solution delivers what you need - at a price you can afford.
Meet the "Real-Time" Needs of Your Field Agents or Client Representatives
Your direct sales representatives need a way to check that a number is
"callable" prior to placing the call. Deloitte’s internet-based solution
allows your field agents or client representatives to check numbers against
both the Do Not Call list as well as other privacy suppression databases in
real-time.
Do you need more information about how Deloitte can help you manage your Do Not Call List compliance?
Please contact us at
dncallonline@deloitte.ca
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Solution de gestion en ligne des numéros exclus
Servez-vous de notre solution rentable pour éliminer le risque de vos campagnes
de télémarketing
Avec l’entrée en vigueur de la liste fédérale des numéros
exclus en septembre 2008, les compagnies doivent s’assurer que les
consommateurs qui ne veulent pas recevoir des appels de télévendeurs sont
exclus de leurs listes d’appels. Compte tenu des pénalités importantes prévues
en cas du non-respect de cette nouvelle disposition, des risques financiers
importants et le potentiel d’entacher la réputation sont à prévoir pour ceux
qui ne s’y conforment pas. Notre solution de gestion en ligne des numéros
exclus vous procure ce dont vous avez besoin - à un prix abordable.
Répondez aux besoins « en temps réel » de vos agents de vente ou représentants du
service à la clientèle
Avant de placer un appel, vos représentants en vente
directe doivent pouvoir vérifier si le numéro fait partie ou non de la liste
des numéros exclus. La solution Internet de Deloitte permet à vos agents de
vente et représentants du service à la clientèle de vérifier, en temps réel, si
un numéro fait partie de cette liste ou de toute autre base de données
d’exclusion.
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